1. Jak rozpocząć współpracę?

Napisz do mnie maila (tutaj), a w odpowiedzi odeślę Ci brief do uzupełnienia. Po zapoznaniu się z nim przedstawię wycenę oraz szacowany termin realizacji.

2. Co to brief?

Brief przybliża mi Twoją firmę i jej wartości. Opowiadasz w nim o tym tym jak wyobraża sobie swoje logo, jego styl, kolorystykę, elementy itp., abym mogła lepiej zrozumieć Twoją markę. Im więc dostanę informacji na początek, tym trafniejsze będą pierwsze propozycje logo.

3. W jakich formatach otrzymam pliki finalne?

Po akceptacji projektu logo otrzymasz pliki w następujących formatach: pdf (grafika wektorowa) oraz w jpg i png (grafika rastrowa na białym i przezroczystym tle). Pliki będą w kolorze oraz wersji monochromatycznej: czarne i białe).

4. Co to jet księga znaku i co zawiera?

Księga znaku, to instrukcja obsługi logo, stworzona przez autora po to, by ułatwić  prawidłowe używanie go przez inne osoby, np. marketingowców, innych projektantów, drukarzy, producentów gadżetów reklamowych itp. Standardowa księga znaku składa się z takich elementów jak:

  • Geneza powstania logo.
  • Podstawowa wersja znaku.
  • Alternatywne wersje znaku.
  • Konstrukcja znaku.
  • Pole ochronne oraz pole podstawowe znaku.
  • Kolorystyka znaku.
  • Typografia znaku.
  • Skalowanie i minimalne rozmiary znaku.
  • Stosowanie znaku na różnych tłach.

Księgę znaku możesz zamówić w późniejszym czasie za dodatkową opłatą 600 zł netto

5. Czym różni się pakiet „Logo” od pakietu „Identyfikacja wizualna”

Tworząc logo skupiam się na znaku graficznym, który będzie reprezentował Twoją firmę. W skład logo wchodzi nazwa, sygnet (znak graficzny) i opcjonalnie hasło marki (tagline). Natomiast pakiet „identyfikacji wizualnej” to rozbudowana forma kompleksowego podejścia do marki. Do każdej propozycji logo dodaje paletę barw, dedykowane marce fonty i moodboardy stylistyczne materiałów reklamowych online i offline. Po wyborze logo dopracowujemy identyfikacje wizualną i możemy zabierać się za tworzenie konkretnych materiałów marketingowych.

6. Etapy współpracy

1. BRIEF 

Przesyłam brief na maila, po jego wypełnieniu i odesłaniu otrzymasz wycenę oraz planowany termin realizacji.

 

2. ANALIZA RYNKU
Przed przystąpieniem do prac projektowych wykonuje analizę rynku, tak aby stworzyć dla Ciebie markę wyróżniającą się spośród konkurencji i zapadającą w pamięć. Rzetelnie przeprowadzona analiza rynku umożliwia poznanie jego specyfiki – pozyskanie kompleksowej i obiektywnej wiedzy na temat Twojej branży i konkurencji

 

3. PROJEKT WSTĘPNY

W ustalonym terminie otrzymasz wstępne projekty. W przypadku logo są to minimum 3 projekty, a w przypadku identyfikacji wizualnej otrzymujesz dwie propozycje.

 

4. SESJE POPRAWKOWE

Jeśli projekt wymaga poprawek nanosimy je najszybciej jak to możliwe. Poprawki odbywają się w 3 sesjach czyli w zbiorczych wiadomościach tak aby współpraca przebiegała sprawnie. Aczkolwiek najważniejsza jest dla mnie owocna współpraca, czyli projekt który spełni w 100% Twoich oczekiwania.

 

5. PŁATNOŚĆ I PRZEKAZANIE PLIKÓW

Po ostatecznej akceptacji projektu i dokonaniu płatności otrzymujesz pakiet plików.

Wróć do góry
a

Display your work in a bold & confident manner. Sometimes it’s easy for your creativity to stand out from the crowd.

Social