Balans między tradycją a nowoczesnością
Materiały firmowe, opakowania, social media
Firma Avicenna Oil jest jednym z pionierów popularyzacji aromaterapii w Polsce. Logo firmy towarzyszyło im od samego początku działalności, dlatego moim zadaniem było stworzenie spójnej identyfikacji wizualnej i komunikacji marki, tak by pasowała do charakteru i stylistyki znaku. Również ważnym elementem marki wypracowanym przez lata był kolor zielony, który klienci kojarzyli z produktami Avicenna Oil.
W nowych materiałach postawiliśmy akcent na czerń i biel, aby poprzez minimalizm projektów podkreślić czystość i prostotę składu olejków eterycznych. Powstała seria ikon opisujących cechy produktów oraz obszary zastosowania olejków. Całości dopełniły rysunki roślin olejodajnych, z których wytwarzane są produkty firmy. Nowe opakowania mają przemawiać do konsumenta poprzez serie grafik, przestawiających dany składnik. Na opakowaniach utrzymuje się balans pomiędzy ilustracjami a przestrzennym rozmieszczeniem typografii.